Hårfletning og sidste hele dag på Koh Lanta – dag 20

Efter morgenmaden gik vi alle til poolen. I dag var vandet for første gang koldt. Tænker det er fordi det var overskyet og regnede i går. Pigerne kom i poolen, men der gik ikke lang tid, så ville de gerne op, da de frøs.Vi blev enige om at vi så ville få flettet håret. Emma ville ikke have fletninger i, men hun var til gengæld sulten. Hun havde ikke spist så meget til morgenmad.

Lars blev ved poolen og så gik jeg ud for at finde frokost og hårfletning sted til laura. Vi valgte caféen hvor vi havde spist morgenmad den anden dag

Efter mad, var vi klar til at få flettet hår. Der lå et sted ikke så langt fra caféen, så der gik vi hen

Laura synes det gjorde lidt ondt til tider, der var det rart at kunne klemme om mors hånd 😉

Emma fik leget lidt med en kat som var der

Jeg fandt dog ud af det ville tage en del længere tid at flettet alt håret end jeg lige havde regnet med..Da Emma så Lauras hår blive flettet og få perler i, ville hun også have flettet hendes hår. På det tidspunkt havde jeg siddet der i knap små 2 timer og de var stadig ikke færdige med Lauras hår 😳😬 så jeg ringede til Lars, så han kunne komme og afløse mig og tage iPads med til pigerne.

Jeg kom hjem og lagde mig ned på en af de hvide senge, hvor man har en fantastik udsigt til vandet. Vi er ved at være klar til at rejse hjem. Vi har snart været afsted i 3 uger og har fået så mange oplevelser sammen. Men nu kan vi alle mærke er vi er ved at være klar til at rejse hjem. Pigerne er begyndte at tale om at de savner deres kaniner, værelser og venner. Laura har bedt om at få rugbrød til aftensmad når vi kommer hjem 🤣

Udsigten og varmen vil dog blive savnet….

Lars var som sagt med pigerne mens de fik flettet hår. Laura var kommet til at ligge ned, da de skulle ordne resten af hendes hår. Det tror jeg hun synes var ret dejligt
Emma fik lov til at se lidt iPad. Så gik tiden lidt hurtigere

Så blev det Emmas tur og Laura kunne slappe af med lidt iPads. Læg også mærke til at de opgraderet solsenge 🙂

Så blev de endelig færdige. Meget stolte af deres hår

Vi gik direkte ned på stranden og nød den smukkeste solnedgang for en sidste gang på Koh Lanta

Vi kom hen til restauranten og fik bestilt vores mad

Pad Thai
Rød karry med kylling

Vi gik igen langs stranden med fødderne i vandet. De ture vil vi altså savne…

Vi var hjemme ved 20.30 tiden. Jeg havde lovet pigerne en aftentur i poolen, så det var bare på med badetøjet

Der bliver fortalt en hemmelig eller 2 i poolen 😉

Vandet var ganske varmt. Det var mere luften, som var lidt køligere nu. Så efter lidt leg, kom vi alle op igen.
I morgen bliver vi hentet kl 11 i en taxi og kørt til Krabi lufthavn. Der flyver vi til Bangkok, hvor vi har en sidste overnatning inden vi flyver til dk på fredag…