Tyrkiet dag 1 – lidt udfordringer med vores værelser

Så kom dagen endelig, som vi havde ventet på. Vores ur ringede kl 03:20, så vi var ikke helt udhvilede da uret ringede. Men vi havde jo en skøn ferie at se frem til, så vi kom hurtigt ud af sengen alligevel 😊

Vi var i Kastrup lidt i 5, og efter lidt bøvl med at få tjekket vores bagage ind via selvbetjening( som ikke er så let, hvis kufferterne vejer lidt til den tunge side😜) men det gik og vi kom alle frem til gaten. Nu glædede vi os virkelig til at komme frem til hotellet ☀️

Turen gik nogenlunde ok. Kunne godt mærke på emma at hun havde været tidligt oppe. Jeg havde købt et par malerbøger til pigerne, som lå i flyet. Laura brugte lang tid på hendes, emma kunne ikke rigtig finde ro til hendes. Da jeg også selv var ret træt, var jeg glad for at turen ikke var længere.

Vi havde bestilt bus transport via TUI til vores hotel. Det tog ca 20 min og begge piger faldt i søvn ca 2 min inden vi var fremme.

Vi fik liv i dem igen og skulle tjekke ind.

Her blev vi dog lidt udfordret. Vi havde bestilt et familie værelse og min mor et standard værelse. Havde dog sagt til tui at vi gerne ville have et værelse så tæt på hinanden som muligt. De ville skrive det i deres papirer, men kunne ikke love noget. Da vi så kom til hotellet, viste det sig at være helt umuligt, da de type værelser ikke lå ved siden af hinanden ( det ville ca være 10 min gang i mellem dem…,jep, hotellet er kæmpe😱) efter lidt snak frem og tilbage tilbød deres receptionist manager deres bryllup suite. Det skal man ikke sige 2 gange til mig, så det tog vi imod😝

Vi kom hurtigt i badetøjet ( pigerne var meget utålmodige, Laura sagde endda nej til is. Hun ville bare svømme) der er mange pools, så vi skal lige bruge lidt tid på at finde rundt. Der er flere vandrutchebaner, og Laura elsker det. Hun prøvede den helt store blå med Lars et par gange og en enkel gang med mig.( desværre ingen billeder af det) så fandt vi også en pool, hvor hun selv kunne rutche. Kæmpe succes’s 😁

Da vi havde fået nok af pool gik vi op og kom i tøjet. Skulle have en tidlig aftensmad, da emma var rigtig træt. Fik desværre ikke billeder af buffeten, men den var for vild. Kæmpe udvalg og bare rigtig lækkert til både børn og voksne ❤️

Glæder os til i morgen, da vi nok alle er mere udhvilede der😊